Wednesday, June 25, 2014

Glow Anytime, Anywhere with Sexy Beach by Victoria's Secret and TOUS special 30% discount weekend!!

Oh my God! I'm so sorry for not writing sooner but because we are in Summer! I spent a few days in a hot city just relaxing, having fun and visiting family. So now I'm back fresh and ready for whatever life is bringing to me.
So in this vacations I've discovered one of the most amazing beauty tips for me: The Instant Bronzing Shimmer Powder from Victoria's Secret (is perfect!!! Combines powder and brush for easy application, dust yourself in a head-to-toe glow and leaves skin kissed with sexy bronze shimmer in one quick sweep.
Perfect for shoulders, arms, legs and of course the décolleté.  And we get that Summer  Beach Sexy look!)


Oh, meu Deus! Peço imensa desculpa por não ter escrito antes, mas porque estamos no verão! Passei alguns dias numa cidade quente simplesmente para relaxar, divertir-me e visitar a família. Agora estou de volta fresca e pronta para o que a vida me quiser proporcionar.
Portanto, neste férias eu descobri uma das dicas de beleza mais surpreendentes para mim: O Instant Bronzing Shimmer Powder da marca Victoria's Secret (é perfeito! Combina o pó e  o pincel para uma fácil aplicação, deixa um brilho da cabeça aos pés e fica a pele como beijada por aquele sexy bronze brilho assim num instante. Perfeito para o decote, ombros, braços e pernas. E fica-se com aquele ar de praia, verão, sexy!)




Instant Bronzing Shimmer Powder -Victoria's Secret (24$)

                                         
    More cheap but equal the same glow (Mais barato mas sempre com o mesmo brilho)
              All-Over Bronzing stick from Victoria's Secret too (15$)


Hey! Don't forget this weekend 30% discount in a large selection of products at TOUS. Starting today 25th of June!
http://www.tous.com/pt/

http://www.tous.com/pt/

Hey! Não se esqueça neste fim de semana 30% de desconto em uma grande variedade de produtos a TOUS. A partir de hoje 25 de junho!







No comments:

Post a Comment